משולש ההצלחה בקריירה

במציאות משתנה משתנה משתנה

triangle333

התפתחות מקצועית כוללת את סך הלמידה והניסיון שאנו צוברים בקריירה,/ תואר ראשון ושני, הכשרה מקצועית, עבודה, השתלמויות ועוד.
ברור לנו כי כבר לא ניתן להתבסס רק על התואר ו/או ההכשרה שעברנו ולקוות לטוב,
תקופה זו חלפה מהעולם. במציאות אנו נדרשים להתפתח מקצועית ולהתעדכן כל הזמן על מנת להישאר רלוונטיים בשוק התעסוקה.

תחושת המסוגלות האישית חיונית היום יותר מתמיד,
במשך כל הפעילות אנו נחזק את המסוגלות האישית שלך,
את האמונה ביכולתך. ה-mindset שלך משמעותי  ביותר להצלחתך.
תהליך בחירת הכיוון המקצועי שלך נעשה על בסיס היכולות והחוזקות שלך כפי שיתבטאו באבחון המקצועי ובשאר הפרמטרים הנבדקים. כלומר,
קיים בסיס איתן לבחירות המתקבלות. על כן בכדי להצליח חיוני שתאמינ/י בהצלחתך.
ה-mindset שיתקבע יקבע במידה רבה את סיכוייך להצליח.

המיומנויות והיכולות האישיות שלנו,
הם הכלים המרכזיים באמצעותם נוכל להתמודד עם המציאות המשתנה, באמצעותם נוכל לעשות את ההתאמות המתבקשות ולהתאים את עצמנו לעולם החדש המתהווה ומשתנה כל הזמן.
בעידן החדש יצליחו אלה שיהיו תקשורתיים ובעלי יכולת לנהל יחסים ותקשורת אפקטיבית במעגלי החיים השונים.
אלה שיהיו יותר יצירתיים ויצליחו למצוא פתרונות טובים ושוב להתאים את עצמם למציאות המשתנה.
בעלי גמישות מחשבתית, בעלי יכולת לעבוד בסוגים שונים של צוותים (צוות  אורגני, וירטואלי, צוות משימה ועוד).

סדנת תקשורת בין אישית למנהלים

תקשורת יעילה במקום העבודה הינה מרכיב חיוני בהצלחה בכלל ובמשימת הניהול  בפרט.
פיתוח מיומנות תקשורת בריאה בין מנהל/ת לכפיפיו/ה ימנע אי ההבנות, כשלים אישיים וצוותיים ומתחים במקום העבודה ומחוצה לו.
תקשורת בהירה וחיובית הינה יכולת נרכשת וכלי ראשון במעלה לשיפור יכולות הניהול וההובלה.
בסדנא זאת נמטב יכולות קידום רעיונות, האצלת סמכויות מוצלחת, בחינת נקודות תורפה בהעברת מסרים והגדרת גבולות תקשורתיים.
הסדנא מועברת ע"י יועצות ארגוניות אשר ימפו את צרכי הצוות עוד בטרם הגעתכם ויאפשרו מבט מחודש על המציאות הארגונית ממנה אתם מגיעים.

הנושאים המועברים בסדנה:

  • תקשורת מהי- מרכיבי התקשורת האפקטיבית.
  • פיתוח יכולת הקשבה פעילה כחלק מתקשורת אפקטיבית.
  • מיומנויות לפיתוח תקשורת אסרטיבית.
  • גיבוש ושיפור התקשורת בין חברי הצוות.
  • הגבול שלי הוא החופש שלי- כיצד יוצרים גבול, כיצד שומרים ומכבדים אותו, מתן חופש ללקוחות וחברי הצוות בתוך הגבולות.
  • ניהול מערכות יחסים עם אנשים שונים בארגון ומחוצה לו.
  • ניהול רגשות בתהליכי תקשורת.

משך הסדנא: כ-7 שעות.