משולש ההצלחה בקריירה

במציאות משתנה משתנה משתנה

triangle333

התפתחות מקצועית כוללת את סך הלמידה והניסיון שאנו צוברים בקריירה,/ תואר ראשון ושני, הכשרה מקצועית, עבודה, השתלמויות ועוד.
ברור לנו כי כבר לא ניתן להתבסס רק על התואר ו/או ההכשרה שעברנו ולקוות לטוב,
תקופה זו חלפה מהעולם. במציאות אנו נדרשים להתפתח מקצועית ולהתעדכן כל הזמן על מנת להישאר רלוונטיים בשוק התעסוקה.

תחושת המסוגלות האישית חיונית היום יותר מתמיד,
במשך כל הפעילות אנו נחזק את המסוגלות האישית שלך,
את האמונה ביכולתך. ה-mindset שלך משמעותי  ביותר להצלחתך.
תהליך בחירת הכיוון המקצועי שלך נעשה על בסיס היכולות והחוזקות שלך כפי שיתבטאו באבחון המקצועי ובשאר הפרמטרים הנבדקים. כלומר,
קיים בסיס איתן לבחירות המתקבלות. על כן בכדי להצליח חיוני שתאמינ/י בהצלחתך.
ה-mindset שיתקבע יקבע במידה רבה את סיכוייך להצליח.

המיומנויות והיכולות האישיות שלנו,
הם הכלים המרכזיים באמצעותם נוכל להתמודד עם המציאות המשתנה, באמצעותם נוכל לעשות את ההתאמות המתבקשות ולהתאים את עצמנו לעולם החדש המתהווה ומשתנה כל הזמן.
בעידן החדש יצליחו אלה שיהיו תקשורתיים ובעלי יכולת לנהל יחסים ותקשורת אפקטיבית במעגלי החיים השונים.
אלה שיהיו יותר יצירתיים ויצליחו למצוא פתרונות טובים ושוב להתאים את עצמם למציאות המשתנה.
בעלי גמישות מחשבתית, בעלי יכולת לעבוד בסוגים שונים של צוותים (צוות  אורגני, וירטואלי, צוות משימה ועוד).

סדנת ממשקי עבודה בין צוותים

ארגונים רבים משקיעים אנרגיה, זמן ומשאבים בפיתוח הצוותים, פיתוח עבודת צוות על מרכיביה השונים ולא מבינים מדוע הדברים נופלים בין הכיסאות, מדוע יש תקלות בתהליכי העבודה. פיתוח עבודת צוות היא משימה חשובה ביותר, אך לא פחות מכך חשוב לשפר את ממשקי העבודה בין הצוותים.
אכן אנו מוצאים לא פעם צוותים ומחלקות אפקטיביים, חרוצים, מחויבים, תורמים ומשקיעים. כל צוות דואג לעשות את עבודתו אך מי דואג לממשקים בין המחלקות השונות?
כל ארגון מורכב ממחלקות / צוותי משנה אשר יחד מייצרים את המוצר או השירות, לדוגמה פיתוח, שיווק ומכירות, שרות לקוחות ועוד. הצלחת הארגון תלויה לא מעט בצוותי עבודה איכותיים ובמה שביניהם. בסדנה זו נתמקד במה שבין הצוותים. התפר בין המחלקות משפיע על חוויית הלקוח, על שביעות רצון הלקוח ובסוף על המוצר או השירות הסופיים, המכירות ורווחיות הארגון.

מטרות הסדנה

  • פיתוח מנהלי המשנה לראייה מערכתית מעבר למחלקה שלהם, לקחת אחריות גם על ניהול הממשקים.
  • אפיון הממשקים בארגון ובניית כלים ותהליכים לטיוב בעבודה בממשקים כך שדברים לא יפלו ״בן הכיסאות״.
  • פיתוח תפיסה של win win בין המחלקות.

נושאים בהם נעסוק בסדנה

ניתוח הגורמים המשפיעים בממשקים בארגון.
כיצד מנהלים ממשקי עבודה ובניית שיתופי פעולה בין המחלקות/יחידות.
חיזוק התקשורת בין מנהלי המחלקות ויצירת מחויבות הדדית בין צוותים.
מתן כלים לתחזוקת הממשקים לאורך זמן.
בסדנה נבצע משימות מורכבות המפתחות הבנה ותובנות לצורך בעבודת צוות במעגלים מקבילים – מתודולוגיה המפתחת ערוצי עבודה בין צוותים במקביל לעבודת הצוות.
בסדנה נעשה שימוש בסימולציות של תסריטי קונפליקט אפשריים בין היחידות ומשימות רב צוותיות מורכבות.

סדנה חווייתית ומלמדת, ניתן לקיים את הסדנה גם בשטח.
משך הסדנא: כ-7-8 שעות.